Segui u cuntinutu

I figuri astronomichi chì i nostri streamers spagnoli guadagnanu: AuronPlay, Rubius, Ibai o TheGrefg

30 aostu 2022

L'ottobre scorsu, a piattaforma viola hà patitu un pirate massivu chì hà revelatu password, un pianu strategicu, pagamenti à streamers ...

pagamenti twitch spagna

Sicondu l'infurmazioni cullate nantu à u situ web di La Vanguardia, i dati raccolti sò stati caricati anonimamente in una stanza 4chan. Tuttavia, ciò chì hà attiratu a più attenzione hè chì l'infurmazioni criptate includenu dati persunali di i streamers più famosi nantu à a piattaforma. Trè di elli sò precisamente l'Auronplay spagnolu, Rubius, Ibai è TheGrefg.

figure astronomiche

Trà l'infurmazioni chì sò venuti à a luce sò i pagamenti chì i streamers ricevenu per ghjucà à i video games, in più di un documentu cù i guadagni di almenu centu utilizatori durante u periodu 2019-2021.

Sicondu questu, in Spagna i più pagati sò Auronplay, cù un totale di $ 3.053.341 durante l'ultimi dui anni, seguitu da Ibai, cù $ 2.314.485 è Rubius, cù un totale di $ 1.764.965. Per a so parte, ancu chì Amazon, cum'è u pruprietariu di Twich, hà cunfirmatu l'avvenimentu, ùn hà micca cummentatu. In ogni casu, diversi portali d'infurmazione sustene chì questu avvenimentu mette in risaltu un difettu maiò in u sistema di sicurezza di u situ web.

TheGrefg, JuanSGuarnizo è Alexelcapo sò stati ancu affettati da a fuga di pagamentu Twitch

U streamer murcianu hè quartu in u ranking di i creatori spagnoli più pagati, averia intrutu finu à 1.286.765 in l'ultimi 26 mesi. Alexelcapo, unu di i veterani di a piattaforma averia ricevutu 911 mila dollari in più di dui anni. Infine, u creatore latino-americanu JuanSGuarnizo puderia avè generatu più di 1 milione di dollari (1.034.709 XNUMX XNUMX) in questu periodu di tempu.